SAMEN LEKKER LUNCHEN OP SCHOOL

Tussenschoolse opvang prettig geregeld

Op OBS de Touwladder is het mogelijk om gebruik te maken van de tussenschoolse opvang. Kinderen kunnen in de middagpauze van 12.00 tot 13.00 uur overblijven op school. Deze opvang wordt verzorgd door TSO Club. TSO Club werkt met vrijwilligers die allemaal een passende scholing hebben gevolgd of dit binnenkort krijgen. Alle medewerkers beschikken over een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). De vrijwilligers zijn al bekend bij de kinderen van onze school. Samen zorgen zij ervoor dat de lunch op ordelijke wijze en in gezellige sfeer verloopt. De coördinatie is in handen van Isabelle Mortko. Zij is het aanspreekpunt voor ouders.

Isabelle Mortko
E-mail: isabelle@tsoclub.nl

Overblijven bij TSO Club in een notendop

• Ouders zorgen zelf voor een lunchpakket en drinken: dit blijft in de tas tot de middagpauze;
  • Het lunchpakket bestaat uit boterhammen en 1 klein snoepje;
  • Overblijven kan op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Dus niet op woensdag;
  • Er zijn geen strippenkaarten, voor elke reservering wordt € 2,45 in rekening gebracht;
  • Overblijf reserveren kan tot op de dag zelf tot 11.00 uur via uw ouderaccount;
  • Voor annuleren geldt: indien online wordt geannuleerd, wordt dit niet berekend;
  • Als een kind tijdens de ochtendles ziek naar huis gaat, wordt er geen overblijf berekend;
  • Declaraties van de gereserveerde overblijf ontvangt u aan het eind van elke maand.

Aanmelden overblijven TSO Club

U kunt uw kind opgeven voor tussenschoolse opvang op de website van TSO Club. U kunt zich dan online registreren. Na het aanmaken van uw ouderaccount kunt u hierop altijd inloggen om overblijf te reserveren. Betaling geschiedt achteraf per automatische incasso, enkele dagen nadat de declaratie is ontvangen.

Klik hier voor informatie en aanmelden TSO Club.

Ga voor registratie naar login.tsoclub.nl en klik daar op EENMALIG REGISTREREN. U registreert met brinnummer 18KV0K (Touwladder) en ouderregistratiecode 5254.

Helpdesk TSO Club

Neem bij technische vragen over de werking van het systeem of foutmelding bij het inloggen e.d. contact op met de helpdesk van TSO Club: bel 06 54 304 663 of mail naar support@tsoclub.nl. Mail voor vragen over een declaratie of incasso naar administratie@tsoclub.nl.

Overblijfvrijwilligers gezocht

Lijkt het je leuk om zelf overblijfvrijwilliger te zijn op OBS de Touwladder? Stuur dan een e-mail naar touwladder@tsoclub.nl of solliciteren@tsoclub.nl. De vergoeding bedraagt € 11,00 per overblijfmoment, belastingvrij tot een maximum van € 1.700,00 per jaar.