KIES VOOR UITDAGEND ONDERWIJS IN UW BUURT

Kinderen voelen zich thuis op wetenschapsschool OBS de Touwladder

Als ouder van een 3-jarige peuter staat u voor een belangrijke keuze: welke school past het beste bij mijn kind? Om deze keuze zorgvuldig te maken denkt OBS de Touwladder graag met u mee. U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen op onze school. Zodat u zelf de prettige sfeer kunt ervaren. Het welzijn van de leerlingen is van groot belang; alleen een kind dat goed in zijn vel zit, komt tot goede leerresultaten. De leerkrachten besteden veel aandacht aan het welbevinden van de kinderen. Dat geeft een groot gevoel van veiligheid en vertrouwen.

Op OBS de Touwladder wordt leerlingen geleerd coöperatief te werken, waarmee de zelfstandigheid en zelfsturing van uw kind wordt vergroot. Van de leerlingen wordt verwacht dat zij leerbaar zijn op het gebied van zelfstandigheid en leergedrag. Onze leerlingen krijgen les op een passend niveau. En dát levert resultaat op: de leeropbrengsten van OBS de Touwladder zijn ruim boven het landelijk gemiddelde.

OBS de Touwladder heeft wetenschap als profiel. Onderzoek naar wie je bent en talentontwikkeling vormen de basis. Tijdens het werken aan de zaakvakken en projectweken staan het onderzoekend leren en ontwikkelen van 21e-eeuwse vaardigheden centraal. Ervaar het aanstekelijk enthousiasme en kom langs tijdens de eerstvolgende open ochtend of maak een persoonlijke afspraak.

Altijd voor vragen bereikbaar

Heeft u specifieke vragen en wilt u meer informatie? Bel 0416 27 52 54 of maak gebruik van onderstaand reactieformulier. Maak anders een afspraak met Agnes Coolen (directeur). Ze vertelt u graag alles over OBS de Touwladder en hoe er op school gewerkt wordt.

Reactieformulier